Find Jobs
Hire Freelancers

Spanish speaking person who manages my social media sites and making appointments through my social media pages via phone and internet.

$250-750 USD

Cerrado
Publicado hace más de 5 años

$250-750 USD

Pagado a la entrega
Spanish speaking person who manages my social media sites and making appointments through my Real Estate social media pages via phone and internet full time 40 hours a week. Flexible hours! Best, Sandy
ID del proyecto: 18621780

Información sobre el proyecto

15 propuestas
Activo hace 5 años
Ubicación: Madrid, Spain

¿Buscas ganar dinero?

Beneficios de presentar ofertas en Freelancer

Fija tu plazo y presupuesto
Cobra por tu trabajo
Describe tu propuesta
Es gratis registrarse y presentar ofertas en los trabajos
15 freelancers están ofertando un promedio de $759 USD por este trabajo
Avatar del usuario
Hi, Do yo need somebody working full time, or just somebody available during that time. Regards, Sergio.
$500 USD en 10 días
5,0 (77 comentarios)
6,1
6,1
Avatar del usuario
I am a Data Entry/Data Processing and virtual assistant Expert and with years of experience. I know the value of time. I am very hard working and always deliver work on time. My motive is to make my employer happy without additional charges. If you are looking for data entry work, I am the right person for you. I hope to deliver you the best of best services. Hire me to get the job Expertise: Translations in English, Spanish, French, and Catalan. Social media, Ms Excel (reports, conversions etc.) Ms Word (Formatting, renaming, conversions, graphs etc) Data Processing (Data entry from websites, t etc.) Ms PowerPoint (Presentations, conversions,) Book Keeping Transcription Services (Audio / video to text in word etc.) Send me chat to discuss
$250 USD en 15 días
4,8 (3 comentarios)
1,3
1,3
Avatar del usuario
Nombre Imam Otero Haddad, nací en Marruecos y resido en España desde el año 2004. Mis dos lenguas maternas son el árabe y español (Nivel C2 certificado por el instituto Cervantes). Con más de cinco años de experiencia como traductor español-árabe-español, tiempo en que he podido colaborar con varias agencias europeas como traductor e intérprete autónomo en tareas de traducción y de revisión de textos en español y en árabe. A lo largo de este tiempo me he ido formando en varias ramas de modo que puedo ofrecer los siguientes servicios: • Traducción de documentos. • Traducción de audios (+ subtitulacion en español y en árabe). • Traducción de vídeos (+ subtitulacion en español y en árabe). • Traducción de páginas web y gestión de los contenidos de las páginas bilingües. • Transcripción de audios y de vídeos. • Maquetación: reproducción de los documentos traducidos al árabe o al español.
$555 USD en 30 días
5,0 (1 comentario)
0,8
0,8
Avatar del usuario
I live near Madrid, I speak English and Spanish, I am flexible and I can also go to Madrid if needed, I can take your appointments and manage your social media accounts with professionalism.
$2.000 USD en 30 días
0,0 (0 comentarios)
0,0
0,0
Avatar del usuario
I can make you to go to the moon. Everyone will know you.
$833 USD en 10 días
0,0 (0 comentarios)
0,0
0,0
Avatar del usuario
Hello, My name is Javier Pascual, I am a spanish community manager. I have experience managing social media and marketing online. I am a communicative person and I have full time disponibility. My experiencie working for differentes types of companys have prepare me to be adaptative and catch up fast whit things. That aslo make me a proactive person, looking always for new opportunities. Regards
$1.944 USD en 30 días
0,0 (0 comentarios)
0,0
0,0
Avatar del usuario
I´ll glady assist you in all your social media needs; giving an excellent follow up to clientes via messaging and being on point with their needs atm. Hope I´ll hear from you soon.
$555 USD en 10 días
0,0 (0 comentarios)
0,0
0,0
Avatar del usuario
Hi Sandy! My name is Ligia, I am a digital marketing (master) student and I think I could be a great fit for the job. I could send you my resumé if needed. Best regards, Ligia Solano Relevant Skills and Experience Community management course 3 years experience as Administrative Assistant Wordpress and analytics knowledge so could work extra ideas for your business
$666 USD en 30 días
0,0 (0 comentarios)
0,0
0,0
Avatar del usuario
Tengo más de18 años de experiencia en atención al cliente y trabajos administrativos. Actualmente trabajo como Virtual Assistant en varios proyectos.
$555 USD en 7 días
0,0 (0 comentarios)
0,0
0,0
Avatar del usuario
Hi, I'm interested to collaborate in this project. I have experience on social management, marketing and sales for your social media. Best regards
$555 USD en 10 días
0,0 (0 comentarios)
0,0
0,0
Avatar del usuario
Hi, I can help you with your project. I'd like you to give me more information about it, so I can adjust my proposal. If you need prospect potential new customers, I have a premium (Sales Navigator) LinkedIn account. Best regards, Marco Flores
$750 USD en 10 días
0,0 (0 comentarios)
0,0
0,0

Sobre este cliente

Bandera de UNITED STATES
Las Vegas, United States
5,0
7
Forma de pago verificada
Miembro desde nov 25, 2014

Verificación del cliente

¡Gracias! Te hemos enviado un enlace para reclamar tu crédito gratuito.
Algo salió mal al enviar tu correo electrónico. Por favor, intenta de nuevo.
Usuarios registrados Total de empleos publicados
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Cargando visualización previa
Permiso concedido para Geolocalización.
Tu sesión de acceso ha expirado y has sido desconectado. Por favor, inica sesión nuevamente.