Foto de portada de perfil
Ahora estás siguiendo a
Error al seguir a usuario.
Este usuario no permite que los usuarios lo sigan.
Ya estás siguiendo a este usuario.
Tu plan de membresía solo permite 0 seguimientos. Mejora tu membresía aquí.
Dejaste de seguir correctamente a
Error al dejar de seguir al usuario.
Has recomendado exitosamente a
Error al recomendar al usuario.
Algo salió mal. Por favor, actualiza la página e intenta de nuevo.
Email verificado correctamente.
Avatar del usuario
$10 USD / hora
Bandera de EGYPT
cairo, egypt
$10 USD / hora
Aquí son las 11:31 a. m.
Se unió el febrero 19, 2020
0 Recomendaciones

Karim S.

@engkarimsamy

0,0 (0 comentarios)
0,0
0,0
0%
0%
$10 USD / hora
Bandera de EGYPT
cairo, egypt
$10 USD / hora
N/A
Trabajos finalizados
N/A
Dentro del presupuesto
N/A
A tiempo
N/A
Tasa de recontratación

ITSM Senior Engineer

Detail-oriented IT professional with more than 8 years of experience as a Technical support/Service desk engineer and ITSM Senior Analyst. Skilled at operating in a wide range of applications. Excellent written and oral communication skills; capable of explaining complex application issues in easy-to-understand terms

Contacta Karim S. sobre tu trabajo

Inicia sesión para comentar cualquier detalle por chat.

Comentarios

Cambios guardados
¡No hay comentarios para ver aquí!

Experiencia

IT Service Management Senior Analyst

Etisalat Misr
sept 2019 - dic 2019 (3 meses, 2 días)
HP Service Manager (Micro Focus): • Installing,designing,configuring and testing IT service management Suite (Incident Management, Asset Management, Knowledge Management, Problem Management, Configuration Management , Service Level Management & Operational Level Agreement,workflows ) solutions based on ITIL best practices • Troubleshooting IT Service Management modules (Incident Management,SLA,OLA..etc.)

Customer Service Engineer

ITS (International Turnkey Systems)
feb 2017 - ago 2019 (2 años, 6 meses)
BMC Remedy ITSM : • Delivering IT Services Management (ITSM) solutions based on ITIL best practices that focused on people, process, and technology, organization and integration perspectives of providing business solutions within the IT infrastructure • Designing, configuring, testing and documenting BMC IT service management Suite (SLA,OLA..etc.)

Customer Service Engineer

ITS (International Turnkey Systems)
feb 2017 - ago 2019 (2 años, 6 meses)
SalesForce • Extracting reports for customers and business owners • Checking & ensuring that all customer contracts have the correct data/status • Managing & troubleshooting Remedy integration issues with SalesForce • Checking for the changes that need to be done for making the business processes effective • Maintaining user roles and profiles, security settings, access settings, etc. (User Profiles, Role Hierarchy, Sharing Rules and Security)

Educación

Bachelor Of Engineering

Misr International University, Egypt 2004 - 2009
(5 años)

Calificaciones

Salesforce Administrator

Udemy
2019

Querying Microsoft SQL Server 2012

Microsoft
2018

ITIL IT Service Operation

PeopleCert
2018

Contacta Karim S. sobre tu trabajo

Inicia sesión para comentar cualquier detalle por chat.

Verificaciones

Freelancer preferente
Identidad verificada
Pago verificado
Teléfono verificado
Email verificado
Facebook conectado
Usuario anterior Usuario siguiente
¡Invitación enviada correctamente!
¡Gracias! Te hemos enviado un enlace para reclamar tu crédito gratuito.
Algo salió mal al enviar tu correo electrónico. Por favor, intenta de nuevo.
Usuarios registrados Total de empleos publicados
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Cargando visualización previa
Permiso concedido para Geolocalización.
Tu sesión de acceso ha expirado y has sido desconectado. Por favor, inica sesión nuevamente.