Foto de portada de perfil
Ahora estás siguiendo a
Error al seguir a usuario.
Este usuario no permite que los usuarios lo sigan.
Ya estás siguiendo a este usuario.
Tu plan de membresía solo permite 0 seguimientos. Mejora tu membresía aquí.
Dejaste de seguir correctamente a
Error al dejar de seguir al usuario.
Has recomendado exitosamente a
Error al recomendar al usuario.
Algo salió mal. Por favor, actualiza la página e intenta de nuevo.
Email verificado correctamente.
Avatar del usuario
$18 USD / hora
Bandera de PAKISTAN
lahore, pakistan
$18 USD / hora
Aquí son las 12:52 p. m.
Se unió el octubre 2, 2017
0 recomendaciones

Rooham M.

@d3lphy

0,0 (0 comentarios)
0,0
0,0
0%
0%
$18 USD / hora
Bandera de PAKISTAN
lahore, pakistan
$18 USD / hora
N/A
Trabajos finalizados
N/A
Dentro del presupuesto
N/A
A tiempo
N/A
Tasa de recontratación

Customer Service/Email Support/ Chat Support

Results-oriented professional with 16 years of experience in customer service, tech support, and operations management. Proven ability to lead large teams, optimize workflows, and drive operational excellence. Skilled in resolving complex technical issues and ensuring exceptional customer satisfaction. Led a team of 100 individuals across customer support, tech support, and Quality Assurance departments, achieving operational efficiency and excellence. Implemented strategies resulting in a 20% increase in customer satisfaction ratings within six months. Successfully managed multiple projects, including system upgrades and process improvements, resulting in cost savings and enhanced productivity. I am committed to leveraging my expertise to drive success and contribute to the growth of your organization.

Contacta Rooham M. sobre tu trabajo

Inicia sesión para comentar cualquier detalle por chat.

Comentarios

Cambios guardados
¡No hay comentarios para ver aquí!

Experiencia

Tech Support and Operation Manager

Telos Pvt Ltd.
jul 2017 - Presente
As a seasoned professional in the field of technical support, I have accumulated extensive experience managing various aspects of customer service operations, specializing in chat support, email support, and phone support. In my role as a Tech Support and Operations Manager, I oversaw a multifaceted support operation encompassing chat, email, and phone channels.

Customer Support Representative

Suits Me/Bombay Store Whole Sale
feb 2007 - jun 2017 (10 años, 4 meses)
During my tenure as a Customer Service Representative, I honed my skills in providing exemplary customer service and handling various inquiries and concerns via email. With a focus on delivering prompt and effective solutions, I quickly established a reputation for reliability and professionalism. I was promoted to Floor Manager, where I assumed responsibility for managing both the Inbound & Outbound teams, comprising a total of 80 individuals.

Educación

BCS

Pakistan 2011 - 2014
(3 años)

Publicaciones

Top 50 BPO industry

https://www.outsourceaccelerator.com/
Top 25 BPO companies in Pakistan

Contacta Rooham M. sobre tu trabajo

Inicia sesión para comentar cualquier detalle por chat.

Verificaciones

Freelancer preferente
Identidad verificada
Pago verificado
Teléfono verificado
Email verificado
Facebook conectado
Usuario anterior Usuario siguiente
¡Invitación enviada correctamente!
¡Gracias! Te hemos enviado un enlace para reclamar tu crédito gratuito.
Algo salió mal al enviar tu correo electrónico. Por favor, intenta de nuevo.
Usuarios registrados Total de empleos publicados
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Cargando visualización previa
Permiso concedido para Geolocalización.
Tu sesión de acceso ha expirado y has sido desconectado. Por favor, inica sesión nuevamente.