Find Jobs
Hire Freelancers

Configure OTRS installation for an IT support company - Ticket Management System

R5250-10500 ZAR

Cerrado
Publicado hace alrededor de 8 años

R5250-10500 ZAR

Pagado a la entrega
Need to install and configure the free software called OTRS for a small IT support company for ticket management and provide a customer portal to open and view their tickets
ID del proyecto: 9903949

Información sobre el proyecto

2 propuestas
Proyecto remoto
Activo hace 8 años

¿Buscas ganar dinero?

Beneficios de presentar ofertas en Freelancer

Fija tu plazo y presupuesto
Cobra por tu trabajo
Describe tu propuesta
Es gratis registrarse y presentar ofertas en los trabajos
2 freelancers están ofertando un promedio de R5.555 ZAR por este trabajo
Avatar del usuario
Hello! I am writing to you to show my keen interest in this project. Along with my degree of IT system analyst and 10 years extensive experience in the field of IT, and in particular in technical support and IT infrastructure maintenance, and 4 years experience in implementation and maintenance OTRS I am confident in my ability to work on this project. I have implement OTRS in different companies (from 50 to 3000 employees) and have deep knowledge of this ticket system. Presently I work as an ITSM manager in Service Desk Department with 30 IT specialist. Thank you for your time and consideration. Sincerely, Pavel Belousov
R5.555 ZAR en 2 días
0,0 (0 comentarios)
0,0
0,0

Sobre este cliente

Bandera de SOUTH AFRICA
Johannesburg, South Africa
5,0
1
Forma de pago verificada
Miembro desde mar 8, 2016

Verificación del cliente

¡Gracias! Te hemos enviado un enlace para reclamar tu crédito gratuito.
Algo salió mal al enviar tu correo electrónico. Por favor, intenta de nuevo.
Usuarios registrados Total de empleos publicados
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Cargando visualización previa
Permiso concedido para Geolocalización.
Tu sesión de acceso ha expirado y has sido desconectado. Por favor, inica sesión nuevamente.