Completado

Reinforcement Learning with Python/Mathematica - box game (Q Learning) -- 2

Este proyecto fue completado exitosamente por adamar por €88 EUR en 4 días.

Obtén cotizaciones gratis para un proyecto como este
Empleador trabajando
Presupuesto de Proyecto
€30 - €250 EUR
Completado En
4 días
Ofertas Totales
16
Descripción del Proyecto

Can be solved with Python 2.7 or Mathematica (10.2 or higher)

In this project you'll have to set up an environment (maze with walls 5x5), a robot and simulator functions. The robot has a fixed starting point and chooses its actions (right, left, up, down with certain probabilities) randomly. In the maze itself, some rewards are placed. In a second part, you'll have to implement a Q-learning algorithm and later experiment with different values of Q, alpha and epsilon.

Please find the whole exercise attached.

We'll need all codes of the solution.

Best regards

Buscando hacer algo de dinero?

  • Establece tu presupuesto y período de tiempo
  • Describe tu propuesta
  • Consigue pago por tu trabajo

Contrata Freelancers que también oferten en este proyecto

    • Forbes
    • The New York Times
    • Time
    • Wall Street Journal
    • Times Online