Find Jobs
Hire Freelancers

Customer Service & Product Management For eBay Store

$750-1500 USD

Cancelado
Publicado hace más de 15 años

$750-1500 USD

Pagado a la entrega
BigMallAmerica Inc. is looking for customer service representative who can answer phones, manage eBay store and setup merchandise description. Will pay by hour weekly or monthly. Duties and Responsibilities: - Answer emails or telephone calls fast. - Assist in selling and recommending merchandise to customers - Manage eBay store - May be responsible for clerical and/or typing assignments and computer data input Requirements: Strong command of the English language A high school education or equivalent Call center experience Excellent oral communication skills, both direct and on the phone Knowledge and understanding of selling on eBay Ability to understand and carry out oral and written directions Must have pleasing voice and clear enunciation Experience working with retail or online shopping
ID del proyecto: 316288

Información sobre el proyecto

7 propuestas
Proyecto remoto
Activo hace 16 años

¿Buscas ganar dinero?

Beneficios de presentar ofertas en Freelancer

Fija tu plazo y presupuesto
Cobra por tu trabajo
Describe tu propuesta
Es gratis registrarse y presentar ofertas en los trabajos

Sobre este cliente

Bandera de UNITED STATES
West Hollywood, United States
0,0
0
Miembro desde sept 12, 2008

Verificación del cliente

¡Gracias! Te hemos enviado un enlace para reclamar tu crédito gratuito.
Algo salió mal al enviar tu correo electrónico. Por favor, intenta de nuevo.
Usuarios registrados Total de empleos publicados
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Cargando visualización previa
Permiso concedido para Geolocalización.
Tu sesión de acceso ha expirado y has sido desconectado. Por favor, inica sesión nuevamente.