Find Jobs
Hire Freelancers

Changes to existing Asterisk installation

$250-750 USD

En curso
Publicado hace más de 13 años

$250-750 USD

Pagado a la entrega
I have an existing Asterisk system up and running with a number of phones for an office. I need changes to this system, I don't have a dev machine so you need to install/configure your own instance and then deploy the changes to our production system once you have confidence in the work. - Asterisk needs to be upgraded to the latest version - We need the ability to back out once you've dialed an extension. I should be able to return to the main menu by dialing '*' during the time an extension is ringing or has been answered by boicemail - I need a recording to be played for specific call queues (sales/billing) when the dept is closed. They are only open M-F from 9am to 6pm - Calling some existing extensions rings 3 times, then goes no where - Some callers show as 'Anonymous' when dialing extensions within the office - Our Polycom conference phone keeps rebooting, it needs a proper caller id label - Voicemail needs to be configured for all extensions
ID del proyecto: 843992

Información sobre el proyecto

5 propuestas
Proyecto remoto
Activo hace 13 años

¿Buscas ganar dinero?

Beneficios de presentar ofertas en Freelancer

Fija tu plazo y presupuesto
Cobra por tu trabajo
Describe tu propuesta
Es gratis registrarse y presentar ofertas en los trabajos

Sobre este cliente

Bandera de UNITED STATES
Garden City, United States
4,9
22
Forma de pago verificada
Miembro desde ago 31, 2010

Verificación del cliente

¡Gracias! Te hemos enviado un enlace para reclamar tu crédito gratuito.
Algo salió mal al enviar tu correo electrónico. Por favor, intenta de nuevo.
Usuarios registrados Total de empleos publicados
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Cargando visualización previa
Permiso concedido para Geolocalización.
Tu sesión de acceso ha expirado y has sido desconectado. Por favor, inica sesión nuevamente.